top of page
  • Ce este AMEDIANET
    Este locul unde vei găsi servicii , furnizori de servicii şi produse din domeniul sănătăţii. În primul rând o să vă bucuraţi de informaţiile necesare în Forum şi Grupurile de Discuţii.
  • De ce trebuie să mă înscriu pe site.
    Înscrierea este GRATUITĂ!. Numai înscris poţi beneficia de serviciile site-ului
  • Cum funcţionează Cabinetele On Line?
    1) Intri pe pagina Cabinete On Line 2) Achiziţionezi serviciul dorit 3) Completezi formularul în care specifici problemele tale 4) Se va creea Grupul de Lucru care este personal şi nu este public prin care se creeaza canalul personalizat de comunicare între tine si specialistul (sau specialiştii) ales(şi) 3) Vei fi contactat şi veţi stabili de comun acord data Teleconferinţei 4) Se desfăşoară şedinţa mai multe la secţiunea Întrebări a site-ului
  • Grupurile de Lucru
    Grupurile de lucru pot si publice şi Private. Ele pot fi vizibile public sau ascunse (vizibile doar membrilor grupului). În concluzie dacă nu eşti membru unui grup privat nu îl vezi şi nu îl poţi accesa. În rezumat Dacă vrem să ștergem ceva intrați în editare
  • Ce reprezintă calitatea de Membru al site-ului
    În calitate de membru poţi primi accesa paginile dedicate membrilor, poţi interactiona si posta pe AGORA AMEDIA ( forum, grupuri de discuţii, documente partajate, etc.), poţi vizualiza profilule celorlalţi membrii. Poţi posta Oferte şi Cereri de muncă, şi este prima etapă necesară dobândirii calitatăţii de Pacient, Specialist sau Furnizor. Pentru a deveni membru site este nev oie doar de inscrierea sub forma un unui user (adresa de email validă) cu o parolă de access. Nu implică alte date personale. După inscriere veţi primi un mesaj de informare pe email-ul folosit pe site si ulterior după aprobare un nou email de confirmare.
  • Cum mă înscriu pe site? ( varianta PC)
    Prima oară caut modulul de logare din colţul drepta sus a ecranului sau din prima pagină (Home) se urmăreşte săgeata După ce apăs pe pictograma de Sign UP (pentru înscriere) ni se deschide fereastra de logare: Este foarte important să reţinem că "Sign Up" este legat de înregistrare pe când "Log in" se referă la logare pe site. Aici avem de ales una din cele trei căi de logare: 1) prin aplicaţia Facebook. este foarte utilă mai ales dacă lucram pe smartphone sau pe tabletă. 2) printr-un cont Google dacă avem un asemenea cont. 3) pe cale clasică - orice email Varinata Facebook implică o deschidere a unei ferestre de logare facebook: Varinata logare Google deschide unul din conturile Google pe care le avem, mai ales dacă folosim un smartphone cu sistem de operare Android. Dacă alegem să ne înscriem pe calea clasică email ne va apare următoarea fereastră: După trimiterea formularului de înscriere ( prin apăsarea butonului < Sign Up > in unele cazuri vom primi un email cu următoarea imagine: Care ne "spune" că cererea noastră a fost înregistrată şi urmează să fie aprobată de administratorul site-ului. Formulând acestă cerere noi am fost de acord să ne însuşim termenele şi condiţiile siteu-lui pe care le găsim jos pe pagina de logare: care odată apăsată ne duce la pagina cu " Termene şi Condiţii Forum" petru a intra pe pagină faceţi click pe poza de mai sus imediatve-ţt primi pe email un mesaj care anunţă că mesajul dumneavoastră ajuns la noi
  • Cum mă înscriu pe site? ( varianta Mobil)
    prima varianta Varianta 2 După ce apăs pe pictograma de Sign UP (pentru înscriere) ni se deschide fereastra de logare: Este foarte important să reţinem că "Sign Up" este legat de înregistrare pe când "Log in" se referă la logare pe site. Aici avem de ales una din cele trei căi de logare: 1) prin aplicaţia Facebook. este foarte utilă mai ales dacă lucram pe smartphone sau pe tabletă. 2) printr-un cont Google dacă avem un asemenea cont. 3) pe cale clasică - orice email Varinata Facebook implică o deschidere a unei ferestre de logare facebook: Varinata logare Google deschide unul din conturile Google pe care le avem, mai ales dacă folosim un smartphone cu sistem de operare Android. Dacă alegem să ne înscriem pe calea clasică email ne va apare următoarea fereastră:
  • Aprobare si logare pe Site.
    Dacă Administratorul site-ului îti aprobă cererea pe emailul tău vei primi următorul mesaj: După care vom purcede la logare în site, deschidem pmdulul de logare Apoi accesăm pagina de înscriere - logare După care suntem dusi la pagina de LOGARE Unde ne întâlnim cu toate căile de acces pe care le-am avut la Capitolul "Înscriere pe site"
  • Cum îmi schimb parola de acces pe site?
    În caz că ne-am înregistrat cu email-ul (ultima modalitate de înscriere) putem să ne schimbăm parola sau să ne-o modificăm dacă am uitat-o. În acest caz accesăm pagina de "LOGARE" Făcând click pe "Forgot password ?" ( Ai uitat parola ?) accesăm pagiana de resetare a parolei Odată accesat schimbarea parolei se deschide următoarea poagină de resetare a parolei completăm câmpul " Email " cu emailul cu care ne-am înscris după ce apăsăm butonul " Reset Password " ne va apărea următoarea imagine care ne anunţă că a fost trimis un email în contul nostrul prin care vom putea schimba parola. La emailul de primire vom avea următoarele informaţii Odată apăsat textul " Please click this link to menter a new password" ( Vă rog faceţi click pe acest link pentru a introduce o nouă parolă) suntem dirijaţi pe pagina unde putem schimba parola după care repetăm procedura de logare cu noua parolă.
admin
bottom of page